Szanowni Przedsiębiorcy!
Wszystkie informacje dotyczące składanych przez Państwa rozliczeń dotacji inwestycjyjnej i wsparcia pomostowego - zatwierdzenia, uwagi, poprawki itp. - przesyłane są w wersji elektronicznej, na e-maila podanego w formularzu rekrutacyjnym. Uprzejmie prosimy o sprawdzanie skrzynki e-mail na bieżąco i bezzwłoczne zgłaszanie zmian adresu. Wysyłane przez DARR S.A. wiadamości mogą czasami trafić do folderu SPAM, w związku z czym należy w ustawieniach konta zmienić tę regułę.
18 sierpnia 2014 r.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szkolenie z efektywnego wykorzystania dotacji
Zgodnie z założeniami projektowymi i umową szkoleniowo-doradczą po otrzymaniu wsparcia, wszyscy mikroprzedsiębiorcy, którzy otrzymali dotację, w celu prawidłowego wydatkownia i rozliczenia śrdoków publicznych powinni uczestniczyć w szkoleniu związanym z efektywnym wykorzystaniem dotacji. W związku z tym informujemy, iż planujemy zrealizować takie szkolenie w 2 terminach:
1) W dniu 13 czerwca br. (piątek) w siedzibie DARR S.A.w Szczawnie-Zdroju, przy ul. Szczawieńskiej 2 w sali nr A101 (I piętro) w godzinach od 11.30 do 16.00 (w tym 4 godziny zegarowe efektywnego szkolenia) - prowadząca - Anna Pielich - Kierowniczka Projektu.
2) W dniu 14 czerwca br. (sobota) w Biurze Fundacji Eudajmonia, we Wrocławiu przy ul. Ostrowskiego 30 w sali nr 1 (na parterze Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej) w godzinach od 10.00 do 14.30 (w tym 4 godziny zegarowe efektywnego szkolenia) - prowadząca - Anna Pielich - Kierowniczka Projektu.
Wszystkich prosimy o kontakt z Kierowniczką Projektu w celu zapisania się na konkretny termin.
Wszystkich prosimy równiez o przyniesienie na szkolenie oryginału zalącznika nr 2 do umowy szkoleniowo-doradczej.
02 czerwca 2014r.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Uprzejmie informujemy, iż w niżej wymienionych zakładkach opublikowaliśmy wzory dokumentów związanych z udzielaniem wsparcia:
a) Dotacje na rozpoczęcie działalności gospodarczej/Dokumenty
b) Podstawowe wsparcie pomostowe/Dokumenty .
c) Podstawowe wsparcie pomostowe/Dokumenty .
d) Wsparcie towarzyszące - opublikowano zasady zwrotu kosztów podróży
Prosimy o zapoznanie się z tymi dokumentami.
16 stycznia 2014r.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Informacja na temat miejsca i terminów szkoleń, ustalonych w oparciu o informacje podane w ankietach
I termin: 22-24 stycznia i 27-28 stycznia 2014r. - Hotel Alpejski w Polanicy-Zdroju, ul. Zdrojowa 89, 57-320 Polanica-Zdrój.
Harmonogram szkolenia 1/SB/2014
II termin: 3-7 lutego 2014r. - Hotel Alpejski w Polanicy-Zdroju, ul. Zdrojowa 89, 57-320 Polanica-Zdrój.
Harmonogram szkolenia 2/SB/2014
III termin: 8-9.lutego i 14-16 lutego 2014r. - Hotel Alpejski w Polanicy-Zdroju, ul. Zdrojowa 89, 57-320 Polanica-Zdrój
Harmonogram szkolenia 3/SB/2014
Kontakt do Wykonawcy szkoleń i coachingu:
Petra Consulting
ul. Broniewskiego 65b
58-309 Wałbrzych
godziny otwarcia biura: 8.30-15.00
e-mail:biuro@petraconsulting.pl
tel/fax 74/664 79 59
15 stycznia 2014r.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
SZKOLENIA Z ZAKRESU ZAKŁADANIA I PROWADZENIA DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ
W sprawach organizacyjnych, w tym m.in. w sprawie ustalenia terminów szkoleń będziemy się z Państwem kontaktować po 15 stycznia br. Szkolenia wyjazdowe (5-dniowe) zostaną zrealizowane w 3 grupach i zakończone do 16 lutego br. Udział w szkoleniu jest obowiązkowy, a terminy w miarę możliwosci dopasowane do Państwa oczekiwań. Finansujemy wszystkie koszty związane z udziałem w szkoleniu tj.:
- pobyt w hotelu - do 4 dób,
- pełne wyżywienie - bez śniadania w 1 dniu szkolenia i bez kolacji w ostatnim dniu szkolenia,
- zwrot kosztów dojazdu - do wysokości cen biletów komunikacji publicznej
lub
- transport specjalistyczny - głównie w przypadku osób z niepełnosprawnością ruchową,
- materiały szkoleniowe,
- środki dydaktyczne i salę szkoleniową,
- trenerów/ki,
- asystenta osoby niepełnosprawnej.
03 stycznia 2014r.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
WYNIKI REKRUTACJI Z II ETAPU OCENY
Szanowni Państwo w zakładce "Wyniki rekrutacji" opublikowaliśmy wyniki rozmów rekrutacyjnych przeprowadzanych w trakcie II etapu rekrutacji wraz ze wskazaniem osób zakwalifikowanych do udziału w Projekcie.
FORMALNOŚCI ZWIĄZANE Z PRZYSTĄPIENIEM DO PROJEKTU
Osoby zakwalifikowane do Projektu, w terminie do 03 stycznia 2014 r. powinny złożyć w Biurze Projektu lub w Biurze Rekrutacji Deklarację Uczestnictwa wraz z załącznikami, o których mowa w zakładce Rekrutacja/dokumenty rekrutacyjne.
24.12.2013r.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Szanowni Państwo w zakładce "Wyniki rekrutacji" opublikowaliśmy wyniki oceny formularzy rekrutacyjnych wraz ze wskazaniem osób zakwalifikowanych do II etapu rekrutacji do Projektu.
04.12.2013r.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rekrutacja do projektu zamknięta
Szanowni Państwo, uprzejmie informujemy, iż wpłynęło 89 formularzy zgłoszeniowym do projektu na 35 miejsc, w związku z czym na dzień dzisiejszy nie zamierzamy wydłużać terminu rekrutacji. W projekcie nie zaplanowaliśmy także 2 rundy naboru i w przypadku wyłonienia założonej liczby uczestników o ustalonej strukturze, rekrutacja do projektu zostanie zakończona.
25.11.2013r.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pomoc de minimis
Dofinansowanie działalności otwieranych w ramach projektu "Sprawny biznes z Dolnego Śląska" stanowi pomoc publiczną określaną jako pomoc de minimis. Poniżej do pobrania lista kodów PKD wyłączonych z możliwości otrzymania pomocy de minimis. Prosimy o zapoznanie się z tym dokumentem.
Wazne! - przedstawione w formularzach rekrutacyjnych pomysły na biznes z numerami PKD i/lub rodzajami działalności oznaczonymi w poniższej tabeli na kolor fioletowy, będą przez Komisję Rekrutacyjną negatywnie oceniane.
Lista kodów PKD-wyłączenia z pomocy de minimis
07.11.2012r.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Spotkania informacyjne
TERMINY I MIEJSCA SPOTKAŃ INFORMACYJNO-PROMOCYJNYCH:
07.11.2013r. w Głogowie, w sali konferencyjnej Hotelu QUBUS, Plac Konstytucji 3-go Maja 1, w godzinach 10.30-12.30
05.11.2013r. we Wrocławiu w budynku Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej, ul. Ostrowskiego 30 B sala 104, w godzinach 10.00-12.00
04.11.2013 w Oleśnicy, w sali konferencyjnej w Hotelu Perła ul. Sinapiusa 12, w godzinach 12.30-15.00
31.10.2013r. w Legnicy w Hotelu Letia Business Center, ul. Rycerska 26, w godzinach 13.00-15.00
30.10.2013r. w Jeleniej Górze w sali konferencyjnej w Hotelu Cieplice, ul. Cervii 11, w godzinach 13.00-15.30
29.10.2013r. w Kłodzku w Zespole Szkół Ogólnokształcących im. Bolesława Chrobrego, ul. Wojska Polskiego 11, w sala 016 na parterze szkoły w godzinach 14.00-16.30
28.10.2013r. w Zgorzelcu w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej, ul Traugutta 77, w godz. 13.00-15.00
25.10.2013r. w Szczawnie-Zdroju w siedzibie Dolnośląskiej Agencji Rozwoju Regionalnego SA, przy ul. Szczawieńskiej 2, w godzinach 14.30-16.00
OSOBY, KTÓRE CHCIAŁYBY WZIĄĆ UDZIAŁ W SPOTKANIU INFORMACYJNO-PROMOCYJNYM PROSZONE SĄ O WYPEŁNIENIE I PRZESŁANIE FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO pobierz
OSOBY KTÓRE POTRZEBUJĄ POMOCY TŁUMACZA JĘZYKA MIGOWEGO, PROSZONE SĄ O PRZESŁANIE TAKIEJ INFORMACJI DROGĄ MAILOWĄ NA ADRES: rekrutacja.sprawnybiznes@eudajmonia.pl LUB O KONTAKT Z BIUREM REKRUTACYJNYM.
Formularz rekrutacyjny może być wypełniony komputerowo i w tym przypadku nie trzeba stosować drukowanych liter. Rubryki formularza można wydłużać/powiększać, a liczba znaków nie musi być ograniczona do wielkości rubryk podanych we wzorze tego dokumentu. Wszystkie oświadczenia powinny być podpisane czytelnie, najlepiej imieniem i nazwiskiem, a ponadto wszystkie strony formularza (za wyjątkiem stron gdzie są podpisy pod oświadczeniami) powinny być zaparafowane. Formularz rekrutacyjny należy złożyć w 2 egzemplarzach: w 2 oryginałach lub 1 oryginał i 1 kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem.
Do każdego egzemplarza formularza należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię (kserokopię)ważnego orzeczenia o niepełnosprawności.
Za zgodność z oryginałem potwierdza kandydat/ka starający/a się o uczestnictwo w projekcie, wpisując klauzulę "potwierdzam zgodność z oryginałem" oraz składając podpis pod tą klauzulą.
Dokumenty rekrutacje składane są w zamkniętej kopercie. Koperta zawierająca dokumenty rekrutacyjne powinna być opatrzona następującym sformułowaniem:„Dokumenty rekrutacyjne do projektu PO KL – Sprawny biznes z Dolnego Śląska”.
21.10.2013r.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Rekrutacja do projektu ruszyła
Osoby zainteresowane udziałem zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem rekrutacji i uczestnictwa w projekcie oraz z pozostałymi dokumentami rekrutacyjnymi, które znajdują się w zakładce REKRUTACJA/DOKUMENTY REKRUTACYJNE. Szczegółowe informacje można uzyskać w Biurze Projektu oraz w Biurze Rekrutacji.
TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW REKRUTACYJNYCH: 22.10.2013 r. – 15.11.2013 r.
07.10.2013r.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Dolnośląska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. ma przyjemność poinformować, iż kontynuując rozpoczęte w ubiegłych latach wsparcie dla osób niepełnosprawnych, w partnerstwie z Fundacją EUDAJMONIA rozpoczęła od września 2013 roku realizację projektu pn. „Sprawny biznes z Dolnego Śląska", współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2. Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.", więcej ogólnych informacji na temat projektu...
PLANOWANY TERMIN REKRUTACJI: najwcześniej od 15.10.2013r. do 20.12.2013r. - termin może ulec skróceniu lub przesunięciu w zależności od daty zaakceptowania dokumentów rekrutacyjnych przez instytucję wdrażającą (IP II stopnia)
PLANOWANY TERMIN SKŁADANIA DOKUMENTÓW REKRUTACYJNYCH: najwcześniej od 15.10.2013r. do 14.11.2013r. - termin może ulec skróceniu lub przesunięciu w zależności od daty zaakceptowania dokumentów rekrutacyjnych przez instytucję wdrażającą (IP II stopnia)
02.10.2013r.